SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Wednesday, May 11, 2011

Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

Assalamaulaikum semua.....
hari ni Cik NY join segmen dari blog ar-rifke.com ....
oleh kerana Cik NY ni pun antara blogger yang baru nak berjinak-jinak dalam dunia blog so Cik NY pun amik keputusan untuk join segmen blog ni.......( baru pulak... )

sebenarnye Cik NY tertarik tujuan segmen ni di wujudkan........
Tujuan Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru
1) Berkenalan dengan blogger baru.
2) Merapatkan diri dengan blogger baru.
3) Memudahkan kita sesama blogger berkenalan antara satu sama lain iaitu sama ada sesama kita mahupun dengan rakan-rakan bloggers yang lain.

menarikkan...... rsenye tak rugi kalau join segmen ni....


“Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru”

Cik NY kne jwp soalan2 di bawah kalau nak join blog ni.... tengok ape Cik NY merapu kat bawah ea......

1) Berapa lama dah blogging.
Untuk pengetahuan semua kalau masuk bulan mei ni Cik NY baru 4 bulan dalam dunia blog ( baru tak ?) Cik NY mula menjebakkan diri dalam dunia blog sejak 9 febuari 2011 ( dah macam penjenayah lah pulak )

2) Kenapa suka blogging.
Cik NY suka berbloging sebab Cik Ny boleh share banyak perkara dengan semua org seperti ilmu , pendapat , story mory , luahan perasaan dan macam2 lagi ... semua perkara boleh share.... disamping dapat meneroka ilmu dari blogger yang lain dan dapat menambah rakan dan taulan... ( boleh terima tak )

3) Blog kamu mengenai apa.
Ape yang Cik NY share adalah mengenai kisah peribadi , pengalaman , ilmu , luahan perasaan dan macam2 lah .... tak terlalu obses dalam sesuatu perkara ..... free story ..... ( suka-suka )

4) Harapan dalam dunia blogging
ape yang Cik NY harap dalam dunia blog ni tak besar tapi besar lah jugak.... Cik NY harap dapat jumpe semua blogger tak kre blogger lama atau bloger baru..... ( besar tak harapan Cik NY) , Cik Ny harap sangat yang Cik NY akan terus bergiat aktif dlam dunia blog..... semoga ukhwah yang terbina dalam dunia blog akan kekal... kerana ukhuwah itu indah...


itu sajelah yang Cik NY coretkan..... kalau kamu rasa kamu blogger baru Cik NY sarankan kamu teropong kat cni Segmen Khas ar-rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru

sekian dari Cik NY
wassalam.... 'ukhuwah itu indah'

2 comments:

aried said...

thx! bestnye lagu ni.. lagu pe ek..

Nurul Yusra (Cik NY) said...

lgu ni mmg best.. lagu amani by amar..... febret song... tgk entry sebelum ni ade pasal lagu ni http://jalinankasihkita.blogspot.com/2011/05/tak-puas-dengar-sekali-mesti-nak.html .......