SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Tuesday, May 3, 2011

SERONOK SANGAT !!!!!!!!.........

ASSALAMUALAIKUM.....
setelah sekian lama tak update ( tak lame mana pun ) hari ni kembali semula kesini......
maklumlah orang penting ( perasan je orang tak kisah pun ko tak de ) banyak perkara yang perlu dilakukan..... ( nampak bebenor menipunye )
sepupu saya yang nak kawin saya pulak yang sibuk-sibuk ( dah macam dy plak y nak kawin)....
saya bukan sibuk ape pun cuma sekadar menolong......

1 mei saya bersama rombongan keluarga pergi ke kg Pasir kalau tak silap kat Klang Selangor....
perkara yang paling saya suka ialah melihat gelagat orang muda pakai baju Melayu ( bukan senang nak suruh diorg pakai baju Melayu tau )

tgk lah tu.....
walaupun sekejap tapi tak pe sekurang-kurangnye dorang nak jugak pakai...
susah nak take pic dorng pakai baju melayu ni.... ( special adition )
ingat nak ngalakan kemera bila tengok dorang dah menghilangkan diri....

ni rupa depa selepas salin baju
tak kesah lah yang penting dorang ni tak banyak kerenah.....
bak kata my mother " semua budak baik dan budak yang dengar kata "

masa sampai sana je family kak Olyn ( pengantin perempuan ) suruh minum dulu....
lepas minum kami rehat di homestay yang disediakan.... (homestay kat bandar)
memang selesa lah ...... sempat jugak baring ( orang tak nak tau pun nak bagi tau )....

yang paling seronok mestilah masa nikah....
look at all of sweet picture here....

tenang je muka abg ajak (my cousin) ni mse akad nikah..
Alhamdulillah ... hanya dengan sekali akad..

senyuman manis selepas akad nikah.....


yang ni abg ajak pakaikan rantai leher emas kat kak olyn ( rantai kahwin )

yang ni pulak kak olyn sarung cincin di jari manis abg ajak..... ( cincin kawin )

isteri yang solehah..... ( cium tangan suami ) romantiknya...

ni lagi romantik..... hadiah si suami buat si isteri ( dengan nada exited )

lpas siap nikah je dengar bilal membaca doa wat pengantin kat tempat karaoke..... bagusnye

pastu balik homestay sekejap ntuk rehat n persiapan ntuk majls persandingan pulak.....
lebih kurang kul 2 phak kak olyn panggil...
so kteorng readylah kat bawah homestay untuk diarak.....

kumpulan kompang sudah sedia menunggu kami....
best dorang punye alunan suara n rentak kompang gempak habis.....

kteorang diiring ke rumah kak olyn....





hnya gambar sajalah yang saya tunjuk...
klau tulis pun sanggup ke nak baca...
next snap......






sweetkan.... oleh kerana ni majlis mereka so saya tunjuk lah banyak gambar depa.....
saya sedeh sebab saya tak dapat nak posing banyak-banyak .... ( org lain x kesah pun)
kalau dah jadi jurugambar tak bertauliah dan terlalu exited ni memang susah nak dikawal asyik nak snap je keje..... ( kali ni dorang mesti kesah )takut gambar kena public post....
tapi apakan daya inilah hobiku..... hahahahaha ( ketawa nakal )
yang ni saya nak tulis jugak sebab saya suka ambik gambr orng secara paksa ( kalau susah sangat snap je ) paling saya suka ambik gambar candit....... jaga2..... snap girl flash 'klik,klik,klik'

abg Dol with kak Huda
yang ni saya yang paksa bergambar.....
abg dol okey je.... kak huda malu-malu.......
tapi dorang memang sweet... insyaallah akhir tahun ini akn diijabkabulkan....

suka tengok orang muda silat...
terpegun melihat langkah yang tunjukkan......
ssshhhhh....
curi-curi snap.... ( cool tau muka dia )

ni gaya bebas.....
dorang tak perasan pun saya amik gambar.....
sian dorang jadi mangsa snap saya....

yang ni mamat-mamat pemalu....
saya nak amik gambar yang cantik dorang malu ......
so i don't care .... i still snap u all.....
kan dah kena....

eeehhhh.... mak tunjuk sape tu.....

nak lagi ke banyak lagi gambar ni.......
sekarang layan yang ni pulak.....

e'eh nape muka dia ade..... ( jgn tengok y pakai tudung kuning, dia perasan nnti anda akan kene snap )

anida n snap girl

wei spe laki ni ??? ( orng tak nak tanye pun )
nak bagi tau gak spe dak laki ni..... dia ni budak baik...... name dy daus dia kawan adk snap girl.... snap girl ni menyibuk je......

tgk tu snap girl yang tak reti duk diam......
ni pegang kemera kak huda.....
kalau kamera sendiri...
siaplah kamu semua.......

snap girl ni memang tau.....
menyemak je.....
nak mkn pun tak aman.....
tapi tak pe..... dorang glemor tau kalau snap girl amik......

sebenarnye adelah dalam 200 lbeh pic n beberapa video yang dirakamkan oleh snap girl....
saya tau orang tak nak tau ... tapi tetap nak bagitau yang saya amik banyak gambar......
thanks anida yang menjadi assistan snap girl yang gler snap ni.....

tu je nak story.....
AWAS.... snap girl akan sentiasa 'klik,klik,klik' ...... berwaspada selalu.... baik rela daripada paksa kalau tak pasti rasa tak selesa..... sape yang selesa kalau asyik kena snap je kan.....

wassalam 'klik,klik,klik'

No comments: