SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, May 9, 2011

::saya blogger muslim/muslimah,saya jaga aurat dan akhlak saya::

Assalamualaikum semua....

entry kali ni amat menarik n akan memberi kesan yang mendalam terhadap sesiapa sahaja yang benar - benar menjaga aurat dan menjaga akhlak ....
terima kasih buat sahabat yang telah tag Cik NY... NuMeeQah
syukran ya ukti kerana sudah tag Cik NY semoga ukhuwah kte akan berpanjangan.....

mengikut ape yang saya baca kat entry y tlah join content ini adalah kerana untuk mengeratkan lagi ukhuwah sesama muslim n muslimah ......
wah best tu bunyinya.... ( mmg best pun.....) UKHUWAH FILLAH ABADAN ABADA.....
Cik NY harap kte same-same akan sentiasa menutup aurat walau ape pun yang terjadi dan melakukan dengan ikhlas disamping kte menjaga akhlak sesama kita..... bukan ape zaman sekarang ni mereka yang menutup aurat mempunyai akhlak yang kurang baik dan menyebabkan mereka yang menutup aurat yang lain terkena tempiasnya... tak gitu......

"AURAT DITUTUP , AKHLAK TERPELIHARA " smoge itu menjadi moto para muslim dan muslimah sepanjang mase tdk kre di mne jua berada.... ( tgh bersemangat ni semangat ni....)


spe2 nak join content ni copy/paste je banner ni..... lbeh ramai lebeh baik.... bersama memartabatkan gaya pemakaian muslim/muslimah yang betul disamping menjaga akhlak dan juga dapat mengeratkan ukhuwah sesama kita.. jgn lpe tag 2 orang kwn anda.....

saya tag

Jannah Sapei
nur hidayah

No comments: