SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Wednesday, May 4, 2011

KECEWA SANGAT.....

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.......

saya sangat sedeh dan kecewa ...
bukan ape.... sampai hati orang buat cerita pasal saya.....
saya tau saya ni bukan lah budak yang baik sangat...
tapi please lah jangan suka buat cerita.....

ingat tak saya cerita saya pergi Kulai umah My Buddy tu....
saya pergi sana dengan izin parent saya....
ayah saya sendiri yang hantar saya naik bas.....
saya tak sangka ada orang cuba memburukkan saya....

tau tak dorang cakap ape pasal saya....
dorang cakap saya lari rumah....
masa saya balik umah baru saya dapat tau cerita ni....
pehhhh sedih sangat-sangat..... sampai hati.... apelah salah saya....
ade jugak yang cakap saya perang besar dengan mak saya sampai tak nak duduk umah lagi.....
hancur luluh hati saya dituduh sedemikian rupa......
saya tau saya ni bukanlah anak yang baik.....
kalau ade perselisihan pendapat pun tak pernah terlintas nak lari dari rumah tau....

saya tak tau lah ni cerita yang keberapa disebarkan....
kalau tak puas hati cakap lah....
jangan nak wat cerita.....
tapi kalau nak wat juga....
suka hati lah kamu nak wat cerita ape pasal saya.....
mulut manusia ni memang susah nak tutup.....
saya maafkan je ....
saya tak nak berdendam...
'BERANI KERANA BENAR , TAKUT KERANA SALAH '
jangan jadikan saya mangsa keadaan okey..... tu je harapan saya....
semoga Allah bukakan pintu hati insan tersebut.....

tu je nak share kesedihan diri ini......
tak semestinya sedeh kene tunjuk muka sedeh kan...
senyuman dalam kesedihan...

wassalam....

No comments: