SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Wednesday, May 4, 2011

LAYAN BLACK MASKED RIDER 1-52 N MASKED RIDER BLACK RX 1-49....

ASSALAMUALAIKUM SEMUA....
entah ape-ape je saya nikan.....
bukan ape teringat kembali zaman kanak-kanak.....

cerita ni dah lame......
kalau tak silap ni versi Masked Rider yang awal.....
yang sekarang ni tak minat langsung , tak best lah.....

mesti ada antara korang yang suka tengok cerita ni kan....
kalau tak de tak pe....

layan pic ni....

ni kotak DVDnye....
bukan saya punye tau tapi abang sepupu saya punya....
dia tu gila masked rider sampai sanggup habis beratus nak kumpul patung aksi Masked Rider....

ni DVD Msked Rider Black RX

ni pulak tentulah Masked Rider

yang ni DVD Black Masked Rider.....

ni lah orng y pegang watak Masked Rider
hensemkan....... macho......
nama dia dalam cerita ni Kotaro Minami

dalam semua cerita mesti ada heroin dia....
ni Kotaro Minami dengan Shiratori Reiko ( girlfriend dia ) dia ni juru gambar....

ni motor Masked Rider nama dia Acrobatter....
moto ni boleh jalan sendiri walaupun tak dipandu... ( kalau rialiti nampak bebenor menipunye...)

ni pulak kereta Masked Rider namanya Ridon....
kereta ni laju katanya.... ( kalau tgk ikut mata saya kereta ayah saya lagi laju )

Masked Rider.......

tu je nak share...
kalau orang tak nak tau tak pe...
saya saje je nak share....
terkenang zaman kanak-kanak yang menggilai rancangn sebegini....

wassalam....

No comments: