SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Saturday, May 7, 2011

HAPPY FAMILY.....

ASSALAMUALAIKUM...
dah banyak entry saya tulis ( tak de banyak mane pun )....
tapi belum ade saya cerita tentang family saya kan.....
sekarang saya nak story tentang family saya...
gambar ni kebanyakkan gmbr tahun lpas mase raya..
masa tu semua asyik minta 'klik,klik,klik'

this is my beloved mother
nama mak saya Rohimah
dilahirkan pada 15 jun 1961
mak saya seorang yang sangat tegas.....
tapi sangat penyayang dan disenangi oleh ramai orang....
mak saya ni kecik je....

yang ni pulak ayahanda tercinta
Yusop di beri nama
dilahirkan pada 4 oktober 1959
ayah seorang yang cool.....
satu perinsip ayah saya
'dah cakap kene buat'
faham2 jelah... ayah saya pernah berkhidmat sebagai anggota ATM....

ni pulak adik lelaki saya
anak no 2...
nilah adikku... Abdul Mu'iz..
dy skang form 5 kat SM Sains Bandar Penawar , Kota Tinggi....
dia ni budak jiwang.....
sampai saya terikut sama.....

yang ni adk saya yang ke-3 n yang ke-4
Mariah Iffah dan Abdul Hanis Hanan
klau dah kate budak ni faham jelah kan.....
byk sgt aktiviti yang tak masuk akal .....
biasalah budak.....

saya sangat bangga dikurniakan keluarga yang bahagia....
semoga dipelihara daripada sebarang musibah....

wassalam......

1 comment:

アヌム ちゃん~~ said...

Salam. moshi2..jalan2 singgah sini kejap..nice blog :)
Sudi2 la baca my new entri @ frommetoyou ni ye..arigatou..(^____^)