SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Tuesday, May 17, 2011

"SAYA NAK JOIN BANNER BOX GIVEAWAY by BUDAK PEGHELIH BELETIAQ"

Assalamualaikum....
yeba.... yebaaaaa....
kali ni ape pulak Cik NY oi......
kali ni Cik NY g jln2 pastu sampailah kat blog BUDAK PEGHELIH BELETIAQ.. dia ade wat GA .... menarik.....
tgk ni.... kiutkan kan kan kan......
bila saya tengok je banner GA ni dengan nada exitednya saya menjerit
"SAYA NAK JOIN BANNER BOX GIVEAWAY NI!!!"
mcm kat bwh ni saya jerit.....
caye tak caye tak....
ah korang ni....... jgn caye tau......

kalau korang nak join jgak n jd exited gler mcm Cik NY
korang klik je kat BUDAK PEGHELIH BELETIAQ....
jom join jgn tak join...
rugi kalau tak join......
sekian saje dari Cik NY .....
Wassalam.... 'join jgn tak join ye'

No comments: