SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, May 16, 2011

BLOGLIST ITIK KUNING

assalamualaikum....

quek....quek.....quek....
anak itik jln tekedek-kedek.....
ape benda y Cik NY nak merepek....
nak join dlm bloglist ibu kpd itek-itek....

pantun Cik NY yang ntah ape2 je.... tak rupe pantun lngsung....
merosakkan pantun btul Cik NY ni lah....
tak payah pantun pun tak pe......

sobonarnyo.... Cik NY nak join bloglist itik kuning ..
tgk blog dia pehhhhhh kiut miut......
tak caye tgok header blog ni.....
ni baru headernye..... blum tgk blognye lg.... sweet yellow tau.....
tarik.... tertarik....itikmu mmg btul2 da bomb......
nme pemilik nye NADIRAH ..... mesti orgnye pun kiut miut jgakkan.... ( Cik NY jgn lbeh2 ) ape2 pun kalau ade yang minat korang tekan je kat nme dia tu.... gerenti korang suka.... suka tengok blog dia......

Cik NY ni boleh dikategorikan dalam.....
korang rse yang mne ...
kategori B :Jarang update ( sekali sehari )
ke
kategori C :Kadang2 update ( seminggu beberapa kali je )

korang rse Cik NY kategori mne eak.....
yang Cik NY tau ....
Cik NY ni jarang update .... kdng2 1 kli sehari....
kdng2 seminggu ntah berape kali je..... kalau tak de hal... Cik NY mesti akn update setiap hari walau 1 entry.... tp klau ade hal seminggu cme dpt2 beberpe entry je....
so conclusionnye Cik NY ni kategori B lah kan..... ( memandai sendiri je )

Cik NY rse gmbr itik kuning yang paling kiut bagi Cik NY lah...
gambar ni.....
tengok itik ni ajak pergi jln2....... sne ade tempat baik punye.....
tetiba itk dibawah ni tercengang melihat gelagat itik kat ats....
hua..... cute say awek tu.... tak sangke dia sudi ajak den..... itik perasan ni bermonolog......

hehehehe.....
sudah terlebih overlah pulak Cik NY ni.....
k.lah.... sampai disini saja entry untuk kli ni....

sblm tu nak tag someone dlu...
hah amik....
saya tag kamu...
1. lisa afha

sekian saja dari Cik NY ....
wassalam...... 'quek,quek,quek'

2 comments:

NadiRah said...

thnks sudi join..
comelnya pantun tu..
suka2!!! ^^

Cik NY said...

biase je... thanks ye suka.... sejuk tangan y menaip ni.... hehehehe...