SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Wednesday, June 8, 2011

~ StOp BLogGiNg FoR a WhiLe ~

Assalamualaikum.......
nak bagi tau korang ni je....
nak berhenti blogging wat sementare waktu je......

klau lpas ni korang nmpk blog Cik ni x update dlm mse y panjang....
mybe hujung tahun baru lah nmpak mke Cik NY aktif semula.....
Cik NY akan cbe sedaya upaya mencoret mybe 1 entry for 1 month... maximum minimum......

memang sdeh gler lah rsenye......
mcm ni dah Cik NY...
lbeh je Cik NY ni kan....

rsenye x de y akan rindu pun kat Cik NY.....
klau rindu jgak.... send lah mesej ye....
nnti Cik NY cari mse nak mencoret kat blog Cik NY ni ye.....

jgn tanye kenapa ye......
nanti Cik NY akan bgtau jgak knape......

Cik NY akan rindu gler2 kat korang smua......
Blog ni akan besarang lah lpas ni....
jd mcm pokok ni.....
harap2 x lah eak....
truk lah Cik NY kne bersihkan......

k.lah...... sampai disini saje coretan dari Cik NY.......
salam rindu dan salam sayang dari Cik NY wat korang semua......
wassalam....... 'rindu kamu'

2 comments:

Ly_Tulip said...

kawen ke???lalalal! :)

juz kidding... ke memang da kawen??? hehe

lenloy said...

Jemput jalan-jalan ke blog saya..

http://lenloy-closet.blogspot.com/


Juga diiklankan di..

mudah.my/lenloy-closet


Terima kasih.. Salam kenal :)