SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, July 11, 2011

Cerita ku di Bulan Ramadhan

ASSALAMUALAIKUM.....

khaifa halukum jami'an....
ni nak join segmen lagi..... 
nampak gambar je conferm dah tau kan.....

cerita Cik NY yang menunjukkan Cik NY ni nakal mase bulan ramadhan ni ialah mase Cik NY kecik lagilah.... tapi x kecik mane pun...... mase tu Cik NY sekolah rendah lagi.....

nak tau Cik NY buat ape...... biaselah curi makan dalam bulan puase....
yang paling bestkan.... Cik NY curi makan ni atas pokok.....
mase tu mak Cik NY bawak balik makanan budak tabika....
macam biaselah... ble org semua keluar je Cik NY pun amik lah makanan tu.... makanan febret Cik NY mase tu ... rsenye sampai skang ni masih minat.... ayam goreng.... bhgian peha dia tu.....

tengah sedap makan ni tetiba pokok bergoyang..... fuhh nasib x jatuh..... rupanya ade makhluk lain atas pokok tu jgak.... nak tau ape benda.......


binatang ni lah..... pehh cuak tahap tertinggi....... nak jerit takut kantoi...... ape lagi Cik NY terjun lah dari pokok tu..... lintang pukang lari ... lari macam x cukup tanah..... lpas tu dah x buat dah benda2 macam tu.... fobia.....
sampai skang x de sape pun tau...... tapi dah publish kat sini semua dah tau lah... tapikan.... shhhhh ... jgn kecoh..... mak Cik NY x tau pun..... alah citer zaman kecik2 dlu......

klau mase solat terawih sah Cik NY tido kat belakang..... mula2 ye2 je solat.... ble org dah mule khusyuk je Cik NY mula projek sorokkan lampu suluh orang.... nak tau sorok kat mane...... sorok kat tempat susunan telekung..... pastu Cik NY tidolah..... so mereka x suspek Cik NY pun.... wahahahaha..... nakal sunggah Cik NY........ tulah kali pertama dan terakhir Cik NY buat..... dah x berani nak buat lpas tu .... mase kecik ni mcm2 idea kretif nak buat.... biaselah budak2..... tp mase tu Cik Ny kecik lagilah.... dalam darjah 2..... kecik2 lagi dah nakal ... tapi lepas tu Cik NY jd budak yang agak baik jgak lah..... dah x brani nak ponteng puase n kcau org lg.....

k.lah nak crita tu je...
banyak lagi crita sebenarnye ni.....
ni yang nmpk okey skit..... y len lg teruk sgt so Cik NY tak nak tulis... so crita ni je yang kluar okey
sekian sahaj dari Cik NY
wassalam.......... ' join lagi'

2 comments:

H.J said...

time besar pom ape salahnya kalo buat nakal skit2..haha

Nurhidayah said...

wah..bkn main lg ea..hehe