SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Thursday, July 14, 2011

Alamak... Minyak kat botol 5 kg x de nak beli..... ade yang sorok ke....


gambar hiasa.....

Assalamualaikum...

Khaifa halukum jami'an....
kalut Cik NY......
bila mak Cik NY cakap kat kedai dah x de minyak dalam botol yang 5 kg ...
kalau yang kat plastik tu banyak lah.....
minyak kat plastik tu x elok.....
cepat beku......

alamak kalau berterusan macam ni mesti susah.....
x lama lagi masuk bulan puasa....
kesian mereka yang nak meniaga....
harap2 benda ni tak berterusan.....

gambar hiasan... ihsan en.google

kat tempat anda pun macam ni jgak ke....
ke kat tempat Cik NY je...
atau stok habis...
klau habis x kan  kat mane2 kedai semua x de...
mustahil......

kalau ade berita2 mengenainye....
sila maklumkan kat Cik NY ye.....
manelah tau kan kat kawasan Cik NY je yang x de minyak...

sekian sahaje dari Cik NY......
wassalam..... ' jgn berterusan sudah le'


4 comments:

H.J said...

bulan pose nak dekat..jangan bikin kecoh dah la..hehe

Lya Colours said...

x pasti plak yang 5kg tuh. sebab biasa beli yang besar tuh terus. senang. hiihhi

Cik NY said...

h.j : tau x pe... susah plak nanti..
lya colours : yang besar tu bukan yang 5 kg ke.. ke ade yang besar lagi

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

kt melaka rasenye banyak lagi kut :) datang ar melaka :)