SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Friday, July 15, 2011

lawak plak tetiba mimpi Cikgu tu.... x pernah igt dia pun....

Assalamualaikum....

khaifa halikum jami'an.....
ape yang kecoh sgt ni Cik NY....
bikin riuh je pagi2 ni.......

you alls nak tau x.....
bleh plak Cik NY mimpi sorang cikgu ni...
y penting dia bukan cikgu yang ajar Cik NY....

Cikgu ni mmg suke kacau org... kwn2 Cik NY rajin layan ....
tp Cik NY selalu malas nak layan dia mse kat sek dulu.....
kalau lalu sebelah pun Cik NY tunduk je kalau tak pandang kat tempat lain...
wat x prasan..... ( buat muke x bersalah....)
x tau lah knape... rse mcm nak tumbuk je muke Cikgu tu kalau nampak dia....
wahahaha.... tetiba je rse macam tu kalau nampak.....

alah.... lg pun cikgu tu cikgu lelaki....
bujang lg plak tu...
tp skang x tau lah .... dah lme x amik tau....
moge2 Cikgu tu cepat kawin.....
wahahahaha.... ayat x tahan.....

dalam mimpi tu....
Cikgu nek kereta dengan abg sepupu Cik NY...
x tau mcmne dorg bleh kenal.... maklumlah tukan mimpi....
bila Cik NY nampak dia kluar dari kereta..
spontan Cik NY terus jeling n pandang tempat len....
tetiba dia cakap.....
"ko tengok tu.... aq citer ko x caye " Cikgu tu ckp kat abg sepupu Cik NY.....
ape lg... abg sepupu Cik NY suruh Cik NY berbual dengan cikgu tu....
yang paling best Cik NY bleh cakap... " benda ni kan dalam mimpi nak wat pe kecoh2 "
x bleh blah je... pastu Cikgu tu usha n pujuk Cik NY habis-habisan....
Cik NY wat x tau je ......

pastu bleh plak abg sepupu Cik NY ni suruh dia anto Cik NY balik umah.....
Cik NY jawap....... " nikan mimpi je... x payah lah nak anto balik "...
tapi perkataan tu mcm x dengar je kat telinga dorang.....
tp Cikgu tu anto jgak Cik NY balik..... gune kete abg sepupu Cik NY.....
yang paling best... dah anto Cik NY tu... kereta tu bleh mati n x nak hidup....
wahahaha.... mse tu bleh plak Cik NY gelak sakan....

tapi kesian jgak lah.... Cik NY terus je kol abg sepupu Cik NY ckp kereta besi buruk dia tu x nak hidup....
lpas abg sepupu Cik NY datang terus bawak cikgu tu balik... x tau lah mcmne kereta tu bleh hidup.....
sebelum balik sempat lagi Cikgu tu buat flying kiss kat Cik NY..... dengan selamba Cik NY tunjuk penumbuk.....
wahahahahaha..... n then Cik NY bleh plak cakap.... "haish mcm2 mimpi ni.... dah lah aq nak kluar dari mimpi ni..."

tu jelah.... nak share..... mybe anda rse x lawak.....
bg Cik NY lawak sebab Cik NY kenal cikgu tu.....
lagi satu.... Cik NY pun pelik... mcmne Cik NY bleh ckp dalam mimpi tu ... ni kan mimpi je.....
aduh.... dasyat tul mainan tidur ni.......

sekian story dari Cik NY.....
klau x percaye sudah.... ni adalah mimpi y memang benar2 Cik NY mimpi.....
layan.....
wassalam....... ' mcm x caye je '

3 comments:

Nurasyiqin said...

susah mahu percaya..tp wa caya sama lu..=D cikin dtg sini membalas kunjungan dan jadi sahabat baru cik NY

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

jangan mimpi basah dah la yerk... hahaha

arfah said...

mimpi mainan tidur... :) apa pun, saya minta maaf sebab terlewat membalas kunjungan kamu tempoh hari...dari segmen jom kenal dan tambah rakan blogger....baru berkesempatan membuat kunjungan balas balik....saya dah follow kamu kembali...salam perkenalan dan happy blogging :)