SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Tuesday, April 19, 2011

first day.....

ASSALAMUALAIKUM.....
kali ni saya online kat cc kat kulai....
saya sebenarnya nak cerita hari pertama saya di KULAI kat rumah my buddy....
my buddy ni ustazah....
so dia ni agak buzy sikit lah....
yang penting saya dapat tolong dia uruskan keadaan rumah...
senang cerita jadi pengurus rumah je bukan rumah tangga...
masa hari first kat sini saya snap dalam umah n dalam bilik dia....

ni tangga umah dia... budak bujang duduk umah 2 tingkat....
x de keje lah ni sampai tangga pun nak amik gambar

tengok yang ni....
ni dlam bilik dia....
tak sangka kan....
tengok dari luar nampak rock tapi..
fuyooo dalam hati ada taman.......

yang ni pun sama..
dulu dia tak suka hiasan macam ni.......
tengok sekarang dah berjiwa wanita.....

ni lagi satu gambar dalam bilik dia....
gambar bunga ros....
dulu dia tak berapa suka bunga....
tapi sekarang..... haaaaaaaaa

ni lah dia my buddy.....
kalau yang kenal dia mesti suprisekan....
apa pun dia adalah my best buddy....

tq my buddy......
luv u so much....

rindu kat parent lah....
maklumlah budak manja yang jarang berjauhan dengan keluarga....
hehehe..
see u in next posts.....

No comments: