SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, April 18, 2011

ANAK MANJA KE...... ???

ASSALAMUALAIKUM..
hehehehehehe (ketawa sendiri)
dapat jugak update terima kasih kak bagi kita pinjam broadband akak...
dapat pinjam kejap pun jadilah.....
pada 17/4/2011 saya pergi ke KULAI menaiki bus (tiket kul 2.00 petang)
biasanye penumpang kena tunggu bas tapi lain pulak kali ni ....
bus tunggu penumpang.... (tunggu saya sebenarnye)
hahahahaha malunya.....
perjalanan dari bukit nak ke KULAI boleh lah tahan lamanya...
pehhhh..... kebosanan mula melanda bila perjalanan bermula....
orang lain boleh tido.... tapi saya ni .... tecongok sorang-sorang
dah lah sit tak de partner.... dah biasa gi mana-mana dengan parent bila pegi sendiri mula lah serba tak kena.... tak ada teman nak berbual.... lepas tu mula lah snap pic....

muka orang bosan......
tak boleh nak tido......

nampak sangat bosan bila gambar ni pun nak ambik....
ni kat tol skudai ade lagi gambar tempat tol tapi bagi 1 cukup lah....

bila dah sampai kat LARKIN saya macam orang bingung... maklumlah tak pernah turun stesen bus sediri.. kalau dulu ada adik teman ... ni sorang-sorang je... bila sampai je terus talifon buddy... banyak kali talifon dia maklumlah tak tau.... kesian dia kena layan budak manja..... lepas tu kehulu ke hilir cari bus nak ke kulai.... maklumlah baru pertama kali pergi..... dah tu naik bus ting tong pulak tu... haru jadinya.. rasa nak nangis pun ada mana taknye tak pernah keluar sendiri...
bila ingat balik ketawa sendiri... hahahahahaha nampak sangatlah anak manja... nak pergi mana-mana mesti parent hantar.....

haaaaa.... awek cun ni pulak orang indonesia....
sebab saya tak pernah pergi sini saya tanya dia...
"akak nik arek medon nang hospital kulai nang endi..." (tapi saya tanya versi melayu saje tukar jawa.....)
kalau tak faham tanyalah orang yang faham ye....
dia duduk kat sebelah saya masa nak ke KULAI

banyak lagi gambar tapi ni jelah yang nak tunjuk....
tu je nak cerita sebenarnye....
bila anda baca cerita ni....
siapa yang setuju saya ni anak manja....
sila angkat tangan macam saya (versi usop wilcha)
ni lah pengalaman pergi sendirian.....

ada masa nanti saya update cerita saya ketika berada di KULAI ye....
see u again next time.....

No comments: