SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, February 14, 2011

Majlis Pengantin Remaja.....

Assalamualaikum semua.....
hari ini agak kepenatan kerana baru saja pulang dari kerja kawin rumah ayah sedara... 
padahal tak buat keje ape2 pun... hehehehe.....

begitu teruja sangat dapat datang kerana sepupu saya yang kawin tu
 muda lagi.. baru 21 tahun....
klau dah jodoh x kemana...
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..
meriah betul majlisnya tadi....
tired but happy.....

sekarang ni kalau tengok sepupu sebelah mak
masih ada 10 orang yang belum kawin..
8 orang lelaki ....
2 orang perempuan....
yang lelaki 4 orang msih budak
 dan 4 orang dah dewasa
kalau perempuan cuma saya dan adik saya je....
dalam kalangan sepupu
 sayalah sepupu perempuan kedua akhir...
klau kumpul asyik dengar cerita pasal kawin je....
" bilalah giliran nurul ni..."
panas je....
hahahahaha...
buat2 tak dengar je bila orang mula kenakan saya ..

cukup2 lah tu.....

nak tunjuk gambar pengantin ni......


ha..... ni lah pengantinnya...
pengantin lelaki ni lah sepupu saya....
muda kan.....
apa2 pun selamat melayari bahtera rumah tangga....
kawin muda ni banyak cabarannya..
semoga kekal sehingga ke akhir hayat dan semoga cekal dalam menghadapi pelbagai cabaran dan dugaan...


ni mak dan ayah pengantin lelaki.... 
wak loso dan wak sariah...
ayah pengantin lelaki ni abang mak saya

seperkara lagi yang membuat kan saya seronok adalah dapat jumpa dengan sedara- mara yang dah lama tak jumpa....

 macam2 gelagat.....

 hahahaha.... 
bestnye.... 
ni sepupu y sporting.... 
tgklah dy nak suap wak minah.... 

 ni saje je wat muke serius.....

 ble dah kumpul ade je benda nak di ceritakan....
riuh rendah.....

ni semua sedara-maraku..
cian dorang
 tengah tunggu nak beratur amik makanan ni....  orang ramai sangat kne beratur panjang

 cak... baaa..... alah imah x nak ktawa pun.....
hahaha abg Fadil je y ketawa...


ni 3 emak sdara ku.... y pkai baju lain tu sepupu saya....


lagi satu.....
ade jumpe sorang budak ni 
muka dia macam pelakon dalam cerita Hani
watak utama pulak tu...
tengok ni
yang pakai baju putih tu muka dia mirip dengan ummu hani kan...



mse ni dah nak balik tapi masih sempat lagi nak posing
yang tengah tu my belove mother
yang sebelah kanan mak tu mak sedara saya..
wak minah.....

apa2 pun memang seronok....
semoga bertemu lagi di lain masa.....

No comments: