SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Thursday, February 10, 2011

FOR THE REST OF MY LIFE

Tak tau knape... minat sangat lagu ni...
masa dengar lagu ni dalam bahasa inggeris dpt lah fhm sikit2 je maklumlah x pandai sangat dalam bahasa inggeris.....
tapi bila dah tahu maksud  lagu ni...
rase terharu je....

Bayangkan lah suami amat menghargai kehadiran isterinya disisi..
isteri mana yang tak bahagia..
maklumlah...
sekarang ni bukan mudah untuk menemui lelaki yang benar-benar menghargai kehadiran isteri....
alangkah beruntungnya jika seorang wanita yang memiliki seorang suami yang sentiasa memimpin dirinya tidak kira dalam keadaan susah dan senang sehingga ke akhir hayat....
bersyukurlah kepada mereka y memiliki pasangan yang baik 

FOR THE REST OF MY LIFE (MALAY VERSION)


Aku bersyukur kerana dikurniakan kau sebagai kekasihku
Kau membina mahligai untuk ku dan belayar bersamamu
Dan aku disini bersamamu
Kini aku ingin kau tahu
Kau telah membuka pintu hati ku
Aku sering fikir cinta itu mengelirukan
Tetapi semua itu berubah bila dikau hadir

Ooooooo......

Dan hanya beberapa kata yang ingin ku ungkapkan

Selagi masih ada hayatku
Aku akan sentiasa bersamamu
Aku akan sentiasa disisimu , jujur dan setia
Sehingga akhir hayat ku
Aku akan terus mencintaimu.....
Terus mencintaimu...

Selagi masih ada hayatku
Selagi ada siang dan malam
Aku bersyukur kerana dibukakan pintu hatiku
Kini dan selamanya aku..
Aku akan hadir bersamamu..
Jauh disudut hatiku , aku tahu

Aku rasa sungguh bahagia bila memikirkan tentang dirimu
Aku berdoa agar segala usaha kita diberkati
Kaulah isteri , teman dan kekuatan bagiku
Dan aku berdoa agar kita bersama selama-lamanya
Kini aku mencari kekuatan diriku
Segalanya berubah apabila kau hadir

Ooooooo......
 Dan hanya beberapa kata yang ingin ku ungkapkan
Selagi masih ada hayatku
Aku akan sentiasa bersamamu
Aku akan sentiasa disisimu , jujur dan setia
Sehingga akhir hayat ku
Aku akan terus mencintaimu.....
Terus mencintaimu...

Selagi masih ada hayatku
Selagi ada siang dan malam
Aku bersyukur kerana dibukakan pintu hatiku
Kini dan selamanya aku..
Aku akan hadir bersamamu..
Jauh disudut hatiku , aku tahu

Kini.... dikau disini , di hadapanku
Aku berasakan kekuatan cinta itu
Dan aku tidak meraguinya
Dan aku menyanyikannya dengan kuat
Yang aku mencintaimu selama-lamanya


FOR THE REST OF MY LIFE (original lyric)

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say
Chorus:
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I…I`ll be there for you

I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself feel so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
*Repeat Chorus
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally
*Repeat Chorus
I know that deep in my heart..

No comments: