SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Friday, August 5, 2011

Puase baru berapa hari dah dengar lagu Raye.......

Asssalamualaikum.....

Khaifa halukum jami'an.......
kemain excited lg ye......
baru puase tak sampai seminggu lagu raye dah berkumandang.....
kemain lagi excited nak raye......
mule puase je......
masing sibuk nak tempah kuih raye....
citer pasal raye.....
raye lambat lagi le yunk oi.......
ape kate dengar lagu ramadhan......
Cik NY ckp org.... tp Cik NY sendiri dah kemain excited mendownload lagu2 raye.....
ehehehehehehe.......
korang jangan marah ye.....
bukan ape bila dengar lagu raye je kemain lagi...
maklumlah banyak kenangan pasal lagu Raye....
teringat zaman duk asrama .......

mase g anto adik g klinik semalam....
tetiba dengar bunyi talifon.....
lagu raye woo.......
tu yang tetiba teringat nak mendownload lagu raye tu.......
wahahahahaha...... puase belum ade setengah bulan dah kemain excited nak raye.....

kejar le Ramadhan n pastu kamu kejar le raye tu kalau dia lari......
x tau dah nak ckp ape.....
g sane dgr lagu raye.... klau g kat kedai2 kain pun same...
kemain kuat lagi die main lagu raye.....
siap lawan2 lagi antara kedai.....
dasyat yang amat....
rse nak pecah gegendang telinga........

lagu paling laris skang ni lagu Balik kampung.....
g mane je masing2 buka lagu tu...
taulah dah x sabar nak cuti balik kg........
nanti dah dekat nak raye lagi lah.....
sane sini nyanyi lagu tu......
sedih bukan main klau x dpt balik kg......

oooooo balik kampung......
oooooo balik kampung.....
oooooo balik kampung hati girang.........

k.lah .... Cik NY dah excited kemain ni....
ape lagi baik cabut lari.....
sekian sahaje dari Cik NY ...
wassalam..... ' kemain excited cari lagu2 raye...'


3 comments:

Rahmah Ram Ram said...

betul tu akak setuju....

CikGu Ma said...

cikgu berazam utk tdk mendengar lagu raya sebab dah lama sangat x dapat balik kg...nnt menangis... =)

CikGu Ma said...

cikgu berazam utk tdk mendengar lagu raya sebab dah lama sangat x dapat balik kg...nnt menangis... =)