SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Monday, August 22, 2011

keadaan x mengizinkan......

Assalamualaikum....

Khaifa halukum jami'an........
maaf atas kesalahan Cik NY yang x sempat nak mengupdate......
macam hal berlaku kat Cik NY...
so wat mase ni Cik NY mmg susah nak update....

ingat nak wat diary ramadhan.... tp x dapat....
internet kat rumah buat hal.....
nak pergi CC .... x de mase...
banyak keje lain kne buat.....
korban mase dan tenaga....

banyak sgt halangan y perlu dilalui....
mybe lpas ni x tau lah bila lagi Cik NY dpt update...
klau Cik NY update tu maksudnye Cik NY ade mase lah...
klau dah lme x update tu faham2 jelah ye...

sekin sahaje dari Cik NY...
just want to tell all my readers about my situation now...
mybe ade y salah faham... igt Cik NY ni mls nak update..
klau ade mase Cik NY update...
klau keadaan x mengizinkan Cik NY x dapat lah nak update...
wassalam .........' salam kemaafan'

1 comment:

CikNyz said...

Assalamualaikum..lama rasenyer CikNyz tak jenguk belog ni… maaf sbb CikNyz bz dgn kije ..dikesempatan ni CikNyz nak ucapkan

Selamat berpuasa & Selamat hari Raya
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya.html

ikuti jugak entry pasal Gunung kinabalu dari Part1-Part 4
http://syazny7.blogspot.com/2011/08/ciknyz-gunung-kinabalu.html