SWeeT JaLiNaN KaSiH TerBiNa.....

Wangian Kasturi Al-Khausar (yang sakit dirawati yang sihat dilindungi)

Saturday, December 22, 2012

Wangian Kasturi Al-Khausar ( Yang sakit dirawati , Yang sihat dilindungi )




Sejak Kebelakangan ini , isu masalah gangguan 5S (Sihir , Santau , Saka, Sampuk , Susuk ) kembali menjadi hangat. Tak Dinafikan Kesedaran tentang isu ini di kalangan muslim malaysia sudah meningkat.Tapi masih ada lagi yanng keliru atau mungkin tidak tahu apa kriteria gangguan dan sintom-sintop penyakit yang dialami.
Terdapat pelbagai faktor yang menyebabkan berlakunya gangguan ini.Malah ia telah menjadi barah besar dalam masyarakat hari ini
Masalah gangguan yang semakin menular ini menyebabkan pelbagai masalah yang kita sedar daripada gangguan 5S ini diantaranya ialah :



Kesihatan yang baik merupakan anugerah Allah S.W.T dan salah satu daripada nikmat-nikmat Allah yang amat bernilai dalam kehidupan manusia.Sihat membawa maksud sebagai suatu keadaan di mana apa-apa sahaja yang ada dalam badan manusia telah berperanan mengikut fungsinya dengan betul.
Manakala kesakitan pula ialah kedapatan apa-apa sahaja yang ada dalam badan manusia tidak berfungsi dengan betuk dan melemahkan diri sendiri.



 


Di atas kesedaran itu, kami di Wangian Kasturi Al-Khausar tampil untuk sama-sama memperkenalkan produk-produk Wangian Halal Tanpa Alkohol Dan Beruqyah berperanan sebagai wangian ,rawatan, dan perlindungan daripada unsur-unnsur gangguan Sihir,Saka,Santau,Sampuk dan Susuk.Produk-produk pasaran kami 100% dikeluarkan oleh Bumiputra Muslim dan telah dibacakan Ruqyah (bacaan doa penyembuh) dan 30 juzuk ayat suci Al-Quran beserta selawat yang amat besar fadhilatnya.











Apakah tindakan anda sebagai ibu bapa?

Dapatkan sekarang Kasturi Putih Al-Khausar.Dirummus khas dan formulasi bacaan ruqyah yang khas untuk perkembangan minda,meningkatkan kosentrasi serta semangat belajar.Amat sesuai untuk pelajar dan anak kecil .Turut berfungsi untuk menyelesaikan gangguan 5S




Dapatkannya segera untuk kepentingan anda bersama.

Kasturi Zaa'faran ada penyelesaiannya ,ia diformulakan sesuai untuk membina kesihatan dalam dan menaikkan aura dalaman yang berperanan penting untuk menaikkan seri wajah seorang wanita,menguatkan rahim,dan membantu dalam hubungan keintiman suami isteri.Ia juga mampu mengatasi masalah senggugut ,masalah stress dan ia sesuai digunakan pelbagai majlis dan acara.


Jadi apa tunggu lagi
Dapatkannya segera untuk kepentingan anda bersama.



Jemput Anda Menjadi Eksekutif Pemasaran Kami
 TANPA MENINGGALKAN SOLAT


AMARAN PANAS!!!

Ini bukan :

# MLM ( Multi Level Marketing)
#Insurans
#System KLIK2 dapat $$$
#Skim Cepat Kaya
# Cari downline
#System perlu MAINTAN bulanan
#sewaktu dengannya


* Kami cuma menyediakan ruang untuk anda menjadi PENYAMPAI ilmu & PENGEDAR, tambah pendapatan & TANPA PERLU MENGHANTAR barang @ JUMPA pelanggan.



Kami ada PLAN MUDAH untuk anda, anda join awal-awal...Lebih pendapatan jika anda memperkenalkan kawan-kawan kepada peluang hebat iniLihat plan pemasaran di sini.
Sistem Secara Online
Kini anda mampu menarik nafas lega kerana anda tidak perlu bersusah payah untuk bersemuka dengan prospek anda lagi kerana di wangiankasturijampi.com kami telah menjalankan bisnes ini secara online sepenuhnya. Dengan ini secara tidak langsung dapat menjimatkan masa & kos anda! Apa yang anda perlukan hanyalah sebuah komputer/laptop & capaian internet (seperti yang anda telah ada sekarang!!).
24 Jam Sehari & 7 Hari Seminggu
Kami akan menjamin kestabilan program ini akan tetap diakses pada setiap masa sepanjang 24 jam sehari dan 7 hari seminggu (walaupun ketika itu anda sedang tidur!)
Bebas Penipuan
Tanpa penipuan/scam, dan kami tidak akan berbohong.
JANGAN RISAU, kami berikan anda laman web promosiPERCUMA, cuma minta kawan-kawan anda buka laman web anda. Senang kan...? Boleh SMS atau email kepada mereka. Kami bantu dengan system auto-downline yang hebat. Maknanya anda akan dapat limpahan downline dengan cepat dari tajaan upline anda.





anda berminat klik di sini 





No comments: